10 παράξενοι αλλά αποτελεσματικοί τρόποι για να παραμείνετε υγιείς ενώ εργάζεστε

Οι άνθρωποι περνούν ένα μεγάλο μέρος της ημέρας τους στον χώρο εργασίας τους και το μεγαλύτερο διάστημα είναι καθισμένοι. Η συνεχής καθιστική στάση για πολλές ώρες, μπορεί να επηρεάσει δυσμενώς την υγεία. Παρόλο που ίσως δεν είναι δυνατό να έχετε έναν ενεργό τρόπο ζωής κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, ορισμένες αλλαγές στο χώρο εργασίας μπορούν σίγουρα να τον κάνουν πολύ πιο υγιεινό.

Παρακάτω θα δείτε μερικά καινοτόμα πράγματα που μπορείτε να κάνετε, και θα σας βοηθήσουν να εξασφαλίσετε ότι ο χώρος εργασίας σας είναι υγιεινός και παρουσιάζει ενδιαφέρον.

#10 Γραφείο σε όρθια θέση

 Συνήθως περνάτε την ημέρα καθιστοί στη δουλειά. Ωστόσο, μπορείτε να εργαστείτε και σε όρθια θέση. Αυτή η στάση δεν μειώνει μόνο τις πιθανότητες εμφάνισης παχυσαρκίας, αλλά επίσης βοηθά στον έλεγχο των επιπέδων του σακχάρου στο αίμα και μειώνει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων.

#9 Γραφείο-ποδήλατο

Αν θεωρείτε βαρετό το να είστε μονίμως καθιστοί ή όρθιοι, μια εφικτή εναλλακτική λύση είναι το γραφείο-ποδήλατο. Θα μπορείτε να κάνετε πεντάλ τις στιγμές που θέλετε ενισχύοντας την υγεία σας, ενώ ταυτόχρονα κάθεστε. Ένα ακόμη πλεονέκτημα, είναι πως μπορείτε να το κάνετε στο σπίτι ή να το πάρετε στο γραφείο.

#8 Χώρος εργασίας με ρόδα για χάμστερ

Τα χάμστερ νιώθουν χαρά χρησιμοποιώντας αυτή τη ρόδα. Οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν αυτές τις ρόδες κάνουν αρκετό καλό στην υγεία τους, μιας και οι ειδικοί συμφωνούν πως το περπάτημα είναι καλύτερο από το να στέκεστε απλά.

#7 Καρέκλα-μπάλα γυμναστικής

© amazon

Οι μπάλες αυτές συνιστώνται ιδιαίτερα στα γραφεία, καθώς βοηθούν στην ενεργή συμμετοχή των μυών της κοιλιάς και της πλάτης. Επιπλέον, σας επιτρέπουν να έχετε την κατάλληλη στάση σώματος και μειώνουν τις πιθανότητες πόνου της μέσης.

#6 Βοηθητικές καρέκλες όρθιας στάσης

© focal upright

Ενώ αυτή η φορητή καρέκλα μπορεί να μοιάζει παράξενη, σας επιτρέπει να συνδυάζετε την άνεση του καθίσματος και τα οφέλη του να είστε όρθιοι.

#5 Μπάλες κατά του άγχους

© niceballs/facebook

Πρόκειται για έναν πολύ καλό τρόπο χαλάρωσης, αλλά οι απλές μπάλες κατά του άγχους μπορούν να χαθούν. Ωστόσο, οι κρεμάμενες μπάλες θα λύσουν αυτό το πρόβλημα. Μπορείτε να τις κρεμάσετε στο κάτω μέρος του γραφείου και να τις αφήνετε να σας παίρνουν το άγχος μακριά από τα αδιάκριτα βλέμματα των συναδέλφων σας.

#4 Πίνακας για βελάκια με πρόσωπο

© ebay

Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις ασυμφωνίας με τους συναδέλφους ή τους ανωτέρους. Ωστόσο, μπορείτε να απαλλαγείτε από τον θυμό και την αναστάτωσή σας χρησιμοποιώντας έναν πίνακα για βελάκια με τη φωτογραφία του ατόμου που θέλετε.

#3 Χρησιμοποιήστε τις σκάλες

© Kent State University

Γνωρίζετε ότι η χρήση της σκάλας είναι καλύτερη από τη χρήση του ανελκυστήρα. Αλλά συχνά για λόγους όπως η έλλειψη χρόνου, η καθυστέρηση για μια συνάντηση ή η κουραστική μέρα σας ωθεί να χρησιμοποιείτε το ασανσέρ πολύ πιο συχνά από τις σκάλες. Τα γραφεία μπορούν να το αλλάξουν αυτό, χρησιμοποιώντας τη δημιουργικότητα και υπενθυμίζοντας στους ανθρώπους να ακολουθήσουν ένα πιο ωφέλιμο μονοπάτι.

#2 Ύπνος στη δουλειά

© FlickreviewR/wikimedia

Στην Ιαπωνία, είναι αποδεκτό να κοιμούνται οι εργαζόμενοι στη δουλειά τους. Μια πρόσφατη έρευνα αποδεικνύει πως ο μικρού διαστήματος ύπνος στον χώρο εργασίας, αυξάνει τη δημιουργικότητα και την παραγωγικότητα των εργαζομένων.

#1 Τοίχος αναρρίχησης

Είναι γνωστό πως τα γραφεία της Google χαρακτηρίζονται ως οι καλύτεροι χώροι εργασίας. Το αναρριχητικό τείχος που υπάρχει σε ένα από τα γραφεία τους είναι σίγουρα ένας πολύ καλός τρόπος για να βοηθήσουν τους υπαλλήλους να διασκεδάσουν και να παραμείνουν υγιείς.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *