Οι Γερμανοί… ξανάρχονται

Η υπουργός Τουρισμού Ελενα Κουντουρά συναντήθηκε με τους επικεφαλής των ομίλων TUI, Thomas Cook, JET2, Alltours, Der Touristik, FTI, Schauinsland Reisen, Studiosus Reisen και των αεροπορικών εταιρειών Condor και Germania Airlines

Δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ένα ρεκόρ για τον ελληνικό τουρισμό φέτος, καθώς η γερμανική αγορά -που αποτελεί βαρόμετρο- «τρέχει» ήδη με διψήφια αύξηση 25-40% των προκρατήσεων, σύμφωνα με τα στοιχεία από τις επαφές και τις διαπραγματεύσεις της υπουργού Τουρισμού Ελενας Κουντουρά με παράγοντες της γερμανικής ταξιδιωτικής βιομηχανίας, στο πλαίσιο της επίσημης επίσκεψής της στη Διεθνή Τουριστική Εκθεση ΙΤΒ στο Βερολίνο.

Η Ελλάδα λοιπόν παραμένει μια από τις δημοφιλέστερες επιλογές των Γερμανών, που αυξάνονται και πληθύνονται κάθε καλοκαίρι. Πέρσι, είχαμε 3,7 εκατομμύρια αφίξεις Γερμανών στη χώρα μας, με άνοδο 18,1%.

Στο επίκεντρο των θεμάτων που συζητήθηκαν στην ΙΤΒ ήταν οι πολιτικές εξελίξεις στην ευρύτερη περιοχή και οι ελληνοτουρκικές σχέσεις, που αυτή τη στιγμή δεν αποτελούν πρόβλημα για τον κλάδο, αλλά το θέμα παρακολουθείται διαρκώς.

Η Ελληνίδα υπουργός υπογράμμισε ότι αποτελεί μύθο ο ισχυρισμός πως η Ελλάδα ευνοείται από την κρίση στην Τουρκία και τη Βόρεια Αφρική και έφερε ως παράδειγμα το αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης, το οποίο αποτελεί κόμβο για πολλές από τις πτήσεις που καταλήγουν στη χώρα μας και είναι σημαντικό να λειτουργεί ομαλά, όπως επίσης και να υπάρχει ηρεμία ώστε να μη διαταράσσεται η λειτουργία της κρουαζιέρας.

Από το 2015, η αύξηση του ελληνικού τουρισμού είναι της τάξης του 40% και το στοίχημα πλέον είναι η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.

Σύμφωνα με την Ελενα Κουντουρά, «εάν υπάρξει σταθερότητα», το 2019 η Ελλάδα θα έχει τουρισμό καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους και γι’ αυτόν τον λόγο εκπονούνται πιλοτικά προγράμματα χειμερινού τουρισμού σε «παραδοσιακά θερινούς» προορισμούς, όπως η Κρήτη και η Ρόδος, και προωθούνται προϊόντα εξειδικευμένου τουρισμού (ιαματικός, θρησκευτικός κ.λπ.).

Βασικός πυλώνας αυτής της στρατηγικής είναι τα πτητικά προγράμματα των αεροπορικών εταιρειών, ενώ η κατάσταση θα βελτιωθεί με την ολοκλήρωση των εργασιών ανακαίνισης των περιφερειακών αεροδρομίων.

Ιδιαίτερη προσοχή εξάλλου δόθηκε στα νησιά που δέχθηκαν τη μεγαλύτερη επιβάρυνση από την προσφυγική κρίση και όπως είπε η υπουργός Τουρισμού μιλώντας στους Ελληνες ανταποκριτές, η κατάσταση έχει σε μεγάλο βαθμό αναστραφεί.

Ξοδεύουν περισσότερα

Το 2017 οι Γερανοί δαπάνησαν για τις διακοπές τους 64,7 δισ. ευρώ, 8,2% περισσότερα από την προηγούμενη χρονιά.

Δημοφιλέστερος προορισμός παραμένει και το 2018 η Ισπανία, με τα Κανάρια Νησιά και την ενδοχώρα να έχουν καταγράψει μικρές αυξήσεις το 2017 και τις Βαλεαρίδες (Μαγιόρκα, Μινόρκα, Ιμπιζα) μείωση.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της εταιρείας GfK, πάνω από 1 στα 4 δολάρια που επενδύουν για διακοπές κατευθύνονται στην Ισπανία.

Ωστόσο, καταγράφεται ιδιαίτερα έντονο ενδιαφέρον από τους Γερμανούς για διακοπές στη χώρα μας, καθώς οι πωλήσεις για καλοκαιρινά ταξίδια στην Ελλάδα αυτή την περίοδο είναι περισσότερες σε σχέση με τις Βαλεαρίδες, τον παραδοσιακά δημοφιλέστερο προορισμό των Γερμανών.

Πηγή : efsyn.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *